დისტანციური მომსახურება. კავშირის ორგანიზება

ექსპლორერი:  სტატიები >

დისტანციური მომსახურება. კავშირის ორგანიზება

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

AS-Accountant 7 სისტემაში შექმნილი Apricot Software Remote Support პროგრამის დახმარებით, დისტანციური მომსახურების მიღების საშუალება. პროგრამა იძლევა საშუალებას Apricot Software კომპანიის სპეციალისტი ინტერნეტის მეშვეობით, დაუკავშირდეს დამკვეთის კომპიუტერს და გადაწყვიტოს სისტემის ექსპლუატაციასთან დაკავშირებული პრობლემები.

იმისთვის, რომ Apricot Software კომპანიის სპეციალისტმა შეძლოს თქვენს კომპიუტერთან დაკავშირება უნდა შეასრულოთ შემდეგი პუნქტები.

1. დახმარება სიიდან აირჩიეთ ბრძანება დისტანციური მომსახურება.

 

KBArticles.ASRemoteSupport

 

2. დაელოდეთ, სანამ ეკრანზე გამოვა Apricot Software Remote Support პროგრამის ფანჯარა და შეივსება ველების Your ID და Password მნიშვნელობები      

ASRemote.Supp

 

3.ველების Your ID და Password მნიშვნელობები შეატყობინეთ მომსახურე სპეციალისტს.

4.თქვენს კომპიუტერთან დაკავშირებისთანავე, ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში გამოვა შემდეგი ფანჯარა.

 

RemoteSupport

 

Apricot Software Remote Support პროგრამის შესახებ

 Apricot Software Remote Support პროგრამა წარმოადგენს პროგრამა TeamViewer 8-ის კლიენტის ნაწილს. პროგრამა TeamViewer  უპირატესობები:

1.     დიასტანციური მომსახურება პროგრამის ინსტალაციის გარეშე

2.     მუშაობის გაადვილება

3.     Firewall-ებთან მუშაობის კომფორტაბელურობა. კომპიუტერის მისაწვდომობისთვის დამატებითი სამუშაოების ჩატარების აუცილებლობა არ არის. მხოლოდ ინტერნეტის ქონაა საჭირო.

4.     მონაცემთა დაშიფრული გადატანა. TeamViewer-ი შეიცავს მონაცემთა მთლიანობის დაშიფრვას RSA, AES(256 Bit) სტანდარტებზე დაფუძნებულს.

5.     გადასატანი გამოსახულების ხარისხის ოპტიმიზაცია, ინტერნეტის სიჩქარეზე დაკავშირებული.

6.     ფაილების გადატანის საშუალება

7.     მომსახურეს და დამკვეთს შორის კონტაქტის საშუალება (შეტყობინებები (chat), აუდიო-ვიდეო კავშირი)