გაყიდვების ანალიზი

ექსპლორერი:  გაყიდვები/შესყიდვები > უწყისები >

გაყიდვების ანალიზი

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

უწყისი გათვალისწინებულია ორგანიზაციის გაყიდვების ანალიზისთვის. უწყისში ჩანს გაყიდვების თვითღირებულებები, გაყიდვების თანხები და გაყიდვიდან მიღებული მოგება/ზარალი, თანხობრივი და პროცენტული ასახვით. ამ უწყისის ასაგებად გამოსულ დიალოგურ ფანჯარას, აქვს შემდეგი ველები.

ველი

დანიშნულება

პერიოდი

აუცილებელი თარიღი ტიპის ველთა წყვილია, უნდა შეავსოთ ის პერიოდი, რომლის მდგომარეობითაც გსურთ უწყისის აგება.

ჯგუფი

თუ ამ ველის მნიშვნელობა შევსებულია, მაშინ უწყისში შევა მხოლოდ ამ ჯგუფის კუთვნილი საქონელი, თუ არა მაშინ ყველა საქონელი.

საქონელი

თუ შევსებულია ველის მნიშვნელობა, მაშინ უწყისი აიგება მხოლოდ მოცემული საქონლისთვის. თუ შევსებულია ველი ჯგუფი , მაშინ საქონლის ამორჩევის სიიდან შეიძლება მხოლოდ ამ ჯგუფის კუთვნილი საქონლის ამორჩევა.

მყიდველი

თუ ველის მნიშვნელობა შევსებულია, მაშინ უწყისი ივსება მხოლოდ მოცემული პარტნიორისთვის, წინააღმდეგ შემთხვევაში ყველა პარტნიორისთვის.

დაჯგუფება

უწყისის გამოძახება შეიძლება საქონლის ან პარტნიორის მიხედვით დაჯგუფებული. ამ შემხვევაში უწყისში ერთი და იგივე საქონლის (პარტნიორის) გაყიდვები ჩანს ერთი სტრიქონით.

უწყისის კონტექსტური მენიუდან შეიძლება რედაქტირება (CTRL+E), საბეჭდი ფორმის ნახვა (F5). თუ უწყისი დაჯგუფებულია პარტნიორის ან საქონლის მიხედვით, მაშინ ეს ბრძანება მიუწვდომელია.