ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამა

ექსპლორერი:  პირველი დონე

ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამა

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

პროგრამა AS-Accountant 7  არის დიდ მასაზე გათვლილი პროდუქტი, ტირაჟული გადაწყვეტილება, აქედან გამომდინარე კლიენტებთან კავშირის დამყარება და მათი გამოხმაურებების შეკრება რთული პროცესია. ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამის მიზანია კლიენტებს მისცეს საშუალება მიიღონ მონაწილეობა AS-სისტემების გაუმჯობესების პროცესში, მუშაობის უწყვეტობის უზრუნველყოფისთვის. ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამაში მონაწილეობის მიღება შეგიძლიათ ნებაყოფლობით.

ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამა გაძლევთ საშუალებას შეკრიბოთ ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ რომელი სისტემიტ მუშაობს კლიენტი და რა პრობლემები წარმოიშვა მუშაობის განმავლობაში. წარმოქმნილი შეცდომების შესახებ შეტყობინებები და მათი წარმოშობის პირობები, კომპიუტერის პარამეტრების შესახებ მონაცემები მომხმარებლის კომპიუტერიდან ავტომატურად იგზავნება მონაცემთა შემკრებ ცენტრში. მიღებული მონაცემები გამოიყენება სისტემების ხშირად გამოყენებადი საშუალებების და წარმოშობილი პრობლემების გადასაწყვეტად.

კომპანია Apricot software გაძლევთ შეკრებილი მონაცემების კონფიდენციალურობის გარანტიას.

კლიენტების გამოცდილებით სისტემების ხარისხის გაუმჯობესების პროგრამაში მონაწილეობის მისაღებად უნდა შეასრულოთ შემდეგი ეტაპებიდან რომელიმე ერთი.

1. პროგრამის ინსტალაციის განმავლობაში საჭიროა დატოვოთ ჩართული ალამი კლიენტთა გამოცდილების გაუმჯობესების პროგრამაში მონაწილეობა.

2. პარამეტრების გვერდზე სისტემური ჩართული დატოვოთ ალამი კლიენტთა გამოცდილების გაუმჯობესების პროგრამაში მონაწილეობა.

კლიენტების გამოცდილებით სისტემის გაუმჯობესების პროგრამიდან გამოსასვლელად შეგიძლიათ გამორთოთ ზემოთ აღნიშნული ალმები.