ყველაზე გაყიდვადი ერთეულები

ექსპლორერი:  ბუღალტერია > უწყისები > ანალიზი >

ყველაზე გაყიდვადი ერთეულები

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

ყველაზე გაყიდვადი ერთეულების უწყისი გათვალისწინებულია ყველაზე გაყიდვადი სმფ-ების, მომსახურებების ან ძირ.საშ.-ების შესახებ ანალიზური ინფორმაციის მისაღებად. ამ უწყისის ასაგებად გამოსულ დიალოგურ ფანჯარას აქვს შემდეგი ველები.

ველი

დანიშნულება

პერიოდი

აღნიშნულ პერიოდის დღიური, თვიური ან წლიური ნაშთების გამოთვლა.

დიაგრამის სახეობა

დიაგრამის ტიპებიდან რომელიმე ტიპის არჩევა (Chart-bar-icon - სვეტისებრი, chart-stock-icon - ხაზოვანი, pie-chart-icon - სამგანზომილებიანი ბირთვისებრი, chart-pie-icon - ბირთვისებრი)

ტიპი

გაყიდული ერთეულის ტიპის არჩევა, სმფ, მომსახურება ან ძირ.საშ.

შედარების ობიექტი

ობიექტის არჩევა, რომლის მიხედვით აირჩევა ყველაზე გაყიდვადი ერთეულები. მანიშნებლის სახით შეიძლება გაყიდული რაოდენობის, შემოსავლის ან მოგების არჩევა.

ჯგუფი

გაყიდული ერთეულის ჯგუფი, აქტირუია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ტიპში არშეულია სმფ.

საუკეთესო

წარსადგენი ყველაზე გაყიდვადი ერთეულების რაოდენობის არჩევა.  უწყისის აგება შეიძლება მაქსიმუმ 20 გაყიდული ერთეულისთვის.